ANGAJĂM CONTABIL pe o perioadă determinată
Scopul general al postului:
Organizarea evidenței contabile a activității economico-financiare a Asociației, controlul folosirii resurselor materiale și financiare ale acesteia.
Atribuţiile de serviciu (de bază):
- planifică bugetele anuale;
- efectuează calculele și pregătește dispoziţiile de plată privind salariile angajaţilor Asociaţiei, transferurile şi alte plăţi necesare;
- asigură controlul asupra utilizării corecte şi cu economie a mijloacelor financiare;
- pregăteşte rapoarte financiare trimestriale şi anuale ale Asociaţiei;
- pregăteşte rapoarte financiare în conformitate cu regulile de grant stabilite cu finanţatorii;
- pregătește și prezintă rapoarte/informații instituţiilor fiscale de stat;
- monitorizează cheltuielile efectuate conform bugetelor de proiecte şi bugetului pentru susținerea activităţii Asociaţiei;
- prezintă documente financiare necesare la cererea membrilor Comisiei de Cenzori sau a altor membrii ai Asociaţiei, precum şi organelor de control extern (auditori, inspectori fiscali);
- contribuie la efectuarea inventarierii patrimoniului asociaţiei;
- îndeplinește alte însărcinări solicitate de către Directorul executiv al asociaţiei care țin de domeniul managementului financiar.
CERINȚELE POSTULUI FAȚĂ DE PERSOANĂ:
Studii: superioare în domeniul economic, financiar, preferabil – în domeniul contabilității.
Experienţă profesională: minim 1 an în domeniul contabilităţii ONG-urilor.
Cunoștințe:
cunoștințe în domeniu: cadrul normativ privind evidența contabilă, activitatea financiară și impozitarea organizațiilor non-comerciale; regulamentele și instrucțiunile privind organizarea evidenței contabile și raportării, inclusive: ordinea efectuării operațiunilor financiare și organizarea circulației documentelor financiare; ordinea și termenii de întocmire a bilanțului contabil și rapoartelor etc.
cunoașterea PC: programele WORD, Excel, 1C versiunea 8, etc.;
cunoașterea limbilor: română – excelent, rusă – fluent, engleza – mediu.
Abilităţi:
- planificare și administrarea bugetelor;
- de lucru cu documentele financiare;
- atenție la detalii;
- de analiză și sinteză;
- de comunicare și negociere;
- de organizare a timpului şi a lucrului său.
- lucru cu echipamentul tehnic de oficiu: PC, copiator, scanner, fax, telefon etc.
Atitudini/comportamente:
- responsabilitate în luarea deciziilor şi realizarea angajamentelor;
- iniţiativă în stabilirea soluţiilor şi strategiilor optime pentru depăşirea problemelor;
- responsabilitate şi punctualitate;
- onestitate şi corectitudine;
- loialitate: devotament, fidelitate față de Asociație, misiunea și valorile acesteia;
- tendință continuă către dezvoltare.
Condiţiile de muncă:
zile de lucru – luni-vineri
ore de lucru – 09.00 – 18.00 cu pauză 12.00 – 13.00; după necesitate programul poate fi modificat.
concediu de odihnă anual – minim 28 de zile calendaristice, cu excepţia zilelor de sărbătoare nelucrătoare.
mediu – lucru la birou.
Dosarul candidatului trebuie să conțină:
- Copia buletinului de identitate
- CV (Curriculum Vitae)
- Diploma ce atesta studiile și calificarea solicitată
- Scrisoarea de intenție
Candidații pot depune dosarele de concurs până la 30 septembrie, 2017, ora 18.00, personal, la sediul AO ”FCPS”, pe adresa str. Păcii, 43, or. Criuleni.